Pindah

   
Aku selalu ingin pergi sejauh mana yang aku mampu.Setelah difikirkan dengan lebih dalam aku ambil keputusan untuk beritahu parent yang aku nak pindah.
Aku nak pindah mahkamah,nak pindah keluar dari rumah.Dorang tanya nak pindah ke negeri mana? Aku hulur dan tunjuk borang pertukaran. Dorang cakap jauh tu. Sebelum ni pun ayah ada juga cadangkan aku tukar tempat tapi dia maksudkan tukar dalam negeri saja.
Aku cakap aku tak boleh. aku rasa selagi aku tak keluar dari sini selagi tu aku tak berubah. Dorang terus lagi tanya kenapa jauh sangat dan boleh ke aku hidup sendiri lepas ni. Aku cakap aku cuba. Tak ada benda yang tak boleh cuba didunia ini kan melainkan cuba untuk mati.
Terus terang aku cakap aku dah tak boleh duduk dekat sini aku. Aku kalau still bertahan pun memang aku dah tak nak. Aku makin serabut.
Dan parent aguk-agukkan saja. Aku tau mereka setuju sebab terpaksa. Dorang tanya aku ada masalah apa merajuk ke atau apa. Tak ada apa masalah pun sebenarnya cuma aku dah tak boleh. itu saja..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s